hhbg

News

Misurazioni d'utilizazione di l'energia elettrica

Notificazione urgente da i superiori:

E cumpagnie di furnimentu di energia elettrica di Luoyang, in cunfurmità cù i requisiti di a riunione ordinata di u cunsumu di l'electricità à 19:00 u 14 ottobre 2021, presieduta da a Cummissione di Sviluppu è Riforma di a Pruvincia di Henan è e cumpagnie di elettricità pruvinciali, presentanu i seguenti requisiti.

1.Attuale, a carica di energia elettrica di tutta a pruvincia (Henan) hà ancu aumentatu, è u stock di electricità / carbone cuntinueghja à calà.A Cummissione Pruvinciale di Sviluppu è Riforma è e cumpagnie di energia elettrica pruvinciali richiedenu chì tutta a pruvincia cumencia à aduprà l'electricità in modu ordinatu da 00:00 am 15 ottobre 2021.

A cità 2.Luoyang hà da principià l'utilizazione ordinata di l'electricità da 00: 00 u 15 ottobre.L'indice di cunsumu d'electricità ordinatu hè a putenza elettrica limitata.E statistiche di l'esekzione ordinata di furnimentu di l'electricità cumincianu dumani.E fabbriche in Luoyang cumincianu l'implementazione di l'electricità ordinata cum'è necessariu (a putenza elettrica limitata hè 50% di a carica elettrica attuale).

3.A Cummissione Pruvinciali di Sviluppu è Riforma cù i cumpagnii pruvinciali di energia elettrica dispatchà a squadra di supervisione per surviglià e fabbriche chì ùn sò micca qualificate nantu à l'implementazione di l'electricità, ogni fabbrica deve esse strettamente in cunfurmità cù u limitu.

4.Per i fabbriche chì si ricusanu di implementà u rationing di l'energia elettrica è a so putenza elettrica utilizata hè oltre u standard, e cumpagnie di furnimentu di energia elettrica ponu piglià misure di blackout obligatoriu, è à u stessu tempu raportanu à i dipartimenti di u guvernu pertinente.
Se ci hè una dumanda in l'armadiu in acciaio, per piacè cunfirmà prima o fate l'ordine prima di Natale per evità ritardu di consegna.
Per quessa, hà datu sta notificazione.
notification


Tempu di Postu: 01-Nov-2021
//