hhbg

News

Cumu prevene a ruggine di mobili in acciaio?

 

U mobili d'uffiziu in acciaio pò esse vistu in ogni locu in a nostra vita, perchè hè durable è assequible.Quasi ùn hà micca difetti. Per quessa, hè amatu da i cunsumatori.I mobili d'acciaio cumunimenti utilizati anu archivi, armadi, scaffali, scrivania in acciaio è cusì.In ogni casu, certi pirsuni sò preoccupati chì i mobili di l'uffiziu in acciaio sò propensu à a ruggine.Dunque oghje, analizzeremu i prublemi chì anu preoccupatu.
Da u principiu, a materia prima per a produzzione di mobili d'uffiziu in acciaio hè una piastra d'acciaio laminata à friddu.Rust hè u risultatu di l'ossigenu è l'esposizione à l'umidità.Per risolve stu prublema è migliurà a vita di serviziu di i mobili in acciaio, hè aduttatu a tecnulugia di spruzzo elettrostaticu di a superficia.L'acciaio verniciatu in polvere hè valutatu cum'è unu di i migliori scambii trà a durabilità, a capacità di u clima è u prezzu.mobili uffiziu azzaru ùn hè facile à arrugginiri quannu si mette in usu nurmali in u mercatu, cusì cumu a tena azzaru mobili da ruggine?

1. Ùn mette micca mobili in acciaio in l'esternu cum'è a spiaggia, u patio.Lascià fora in u clima pone periculi, tene li secchi è puliti.Cumprate mobili outdoor per usu speciale.

2. in u prucessu di usu di mobili d'uffiziu in acciaio, a sbucciatura di a superficia serà causata da u bump in muvimentu.Una volta chì a strata protettiva hè spruzzata, a piastra d'acciaio in l'internu di i mobili di l'uffiziu in acciaio hè propensu à arrugginisce per via di u cuntattu cù l'aria.

Vi ricurdamu chì in u prucessu di utilizà o di trasfurmà i mobili d'uffiziu in acciaio, duvemu attentu à l'occurrence di sbattimenti, ùn pensate micca chì l'azzaru pò esse usatu casualmente.Sempre chì u spruzzo nantu à a superficia ùn hè micca danatu, i mobili d'uffiziu in acciaio ùn anu micca arrugginitu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2021
//