hhbg

News

Mercatu di i Mobili di Metallu: Analisi di Opportunità Globale è Previsione di l'Industria

Mercatu di Mobili di Metallu per Tipu (Lettu, Sofà, Sedia, Tavola, è Altri), Applicazione (Cumerciale è Residenziale) è Canale di Distribuzione (Distribuzione diretta, Supermercatu / Ipermercatu, Magazzini Specialità è E-Commerce): Analisi di Opportunità Globale è Industria Previsione 2021-2028

A dimensione globale di u mercatu di i mobili metallici hè stata valutata à $ 141,444.0 milioni in 2020, è hè prevista per ghjunghje à $ 191,734.0 milioni da u 2028, registrandu un CAGR di 3.9% da 2021 à 2028.

U mobili di metallu hè un decoru cumuni stallatu in lochi cum'è uffizii, hotel, case, ristoranti, magazzini è biblioteche.I prudutti includenu letti in cornice metallica, sedie, tavule è divani in cornice metallica.I pruduttori in stu mercatu di mobili di metallo sò impegnati in a consegna di mobili ecologichi.Questu implica l'usu di l'articuli riciclati, cum'è u legnu salvatu, i pallets di legnu riutilizati, è i materiali naturali cum'è l'erba di mare è i bambù.A tendenza di u mobili ecologicu hè guadagnatu trazione in l'industria di u mobili.Inoltre, u mercatu di i mobili metallichi hè previstu di mostrà una crescita in paesi potenziali cum'è i Stati Uniti, a Germania è a Cina.

 微信图片_20220324101629

L'aumentu di u standard di vita è u sviluppu in l'immubiliare impulsa a crescita di u mercatu.Inoltre, a crescita in l'industria immubiliare porta à l'aumentu di a custruzzione di istituti residenziali è cummerciale cum'è hotel, ospedali, case, appartamenti è uffizii.Per quessa, l'aumentu di l'istituti residenziale è cummerciale porta à l'aumentu di a dumanda di stallazione di mobili.Questu cuntribuisce à a crescita di a quota di mercatu globale di mobili metallichi.Inoltre, l'industrii di u mobili anu ancu cuminciatu à guadagnà trazione in u mercatu di u mobili metallicu, per via di fatturi cum'è l'avvanzi tecnologichi è a persunalizazione.L'avanzamenti tecnologichi includenu mobili operati digitalmente è app intelligenti chì mostranu suggerimenti virtuali di decoru per una stanza.Mentre chì a persunalizazione di u mobili significa a produzzione di mobili secondu u requisitu di u cliente.

A pandemia di COVID-19 hà affettatu negativamente l'affari di u mobili metallicu.A causa di i blocchi in u mondu sanu, l'unità di fabricazione sò state chjuse temporaneamente, risultatu in una perdita in a produzzione è a vendita.Stu bloccu hè statu implementatu per evità più diffusione di coronavirus.Inoltre, a custruzzione di l'infrastruttura hè stata temporaneamente chjusa.Questa demanda ridutta di mobili di metallo in una grande misura in u mercatu.Inoltre, i clienti cuncintrau più nantu à a so salute è a sicurità, chì anu più ridutta a tendenza di u mobili di metallo in u mercatu.

Sicondu u globalemercatu di mobili di metalluanalisi, u mercatu hè segmentatu per tipu, applicazione, canale di distribuzione è regione.In basa di u tipu, u mercatu hè categurizatu in lettu, divano, sedia, tavola, è altri.In basa di l'applicazione, hè segmentatu in cummerciale è residenziale.Per canale di distribuzione, hè segregatu in distribuzione diretta, supermercati / ipermercati, magazzini specializati è e-commerce.Per regione, hè analizatu in l'America di u Nordu (US, Canada è Messico), l'Europa (Germania, Regnu Unitu, Francia, Italia, Spagna è u restu di l'Europa), Asia-Pacificu (Cina, India, Giappone, Australia). Corea di u Sud, è u restu di l'Asia-Pacificu), è LAMEA (America Latina, Mediu Oriente è Africa)

Per tipu, u segmentu di u lettu era u più grande cuntributore à a crescita di u mercatu di mobili di metallo durante 2020. Questu hè attribuitu à u fattu chì a dumanda di letti metallichi hè in crescita in istituti residenziali è cummirciali cum'è case, alberghi è ospedali.Tuttavia, u segmentu di a tavola hè previstu di esse u segmentu di più rapida crescita secondu a previsione di u mercatu globale di mobili metallichi.Questu hè attribuitu à l'aumentu di u numeru di uffizii è stabilimenti cummirciali, induve e tavule sò essenziali.

 微信图片_20220324101634

 

In basa di l'applicazione, u segmentu residenziale era u più altu cuntributore à a crescita di u mercatu durante 2020. Questu hè attribuitu à l'aumentu di u standard di vita chì influenzanu i clienti per invistisce più in decoru di casa è mobili persunalizati.Inoltre, u segmentu cummerciale hè previstu di esse u segmentu di più rapida crescita durante u periodu di previsione, per via di a crescita di u numeru di ristoranti, uffizii, scole è ospedali.

 微信图片_20220324101639

Per canale di distribuzione, u segmentu di i magazzini specializati hè statu u più grande cuntributore à a crescita di u mercatu di mobili di metallo durante 2020. I magazzini specializati includenu showrooms è negozi di vendita in quale i clienti ricevenu servizii persunalizati.Inoltre, i magazzini specializati stocke i migliori mudelli selettivi.Questu permette à i clienti di sceglie facilmente u pruduttu ghjustu da u stock ordinatu.Dunque, sti fattori propulsanu a crescita di u segmentu.À u cuntrariu, u segmentu di distribuzione diretta hè previstu di esse u segmentu di più rapida crescita durante u periodu di previsione, per via di u fattu chì permette l'interazzione diretta trà u cliente è u fabricatore.Attraversu l'interazzione diretta, ogni barriera di cumunicazione hè eliminata, chì aiuta à a consegna di mobili ideali persunalizati à i clienti.

 微信图片_20220324101643

In quantu à a regione, l'Asia-Pacificu era u più altu cuntributore à a crescita di u mercatu globale di mobili in metallo durante 2020. Questu hè attribuitu à l'aumentu graduale di l'urbanizazione, a crescita di a pupulazione è l'aumentu di u numeru di famiglie nucleari.Mentre chì l'America di u Nordu hè prevista per esse u segmentu di più rapida crescita durante u periodu di previsione, per via di l'aumentu di u standard di vita è di l'aumentu di a dumanda di mobili persunalizati.

 微信图片_20220324101647

L'attori chjave in u mercatu globale di mobili di metallo si basanu in strategie cum'è u lanciu di u produttu è l'innuvazione per l'espansione cummerciale.Queste strategie sò aduttate per mantene a dominanza di l'industria.I principali attori in l'industria globale di mobili in metallo profilati in u rapportu include Chyuan Chern Furniture Co., Ltd., Cymax Group Inc., DHP Furniture, Godrej Furniture, Hillsdale Furniture, Inter IKEA systems BV, Meco Corporation, Oliver Metal Furniture, Simpli Home , è Zinus.

Vantaggi chjave per i stakeholder

  • U rapportu furnisce una analisi quantitativa di l'attuale tendenze di u mercatu globale di mobili in metallo, stime è dinamica di u mercatu di mobili in metallo da 2020 à 2028 per identificà e opportunità prevalenti.
  • L'analisi di e cinque forze di Porter mette in risaltu a putenza di i cumpratori è di i fornitori per permette à i stakeholders di piglià decisioni cummerciale orientate à u prufittu è rinfurzà a so rete di fornitori-compratori.
  • L'analisi approfondita è e tendenze di u mercatu è a segmentazione aiutanu à determinà l'opportunità prevalenti di u mercatu globale di mobili in metallo.
  • I principali paesi in ogni regione sò cartografati secondu a so cuntribuzione à i rivenuti à u mercatu di mobili di metallo.
  • U segmentu di posizionamentu di i ghjucatori di u mercatu facilita u benchmarking è furnisce una comprensione chjara di a pusizione attuale di i attori di u mercatu in l'industria.

Segmenti chjave di u mercatu

Per tipu

  • Lettu
  • Sofà
  • Sedia
  • Table
  • Altri

Per applicazione:

  • Cummerciale
  • Residenziale

Per canale di distribuzione:

  • Distribuzione diretta
  • Supermercatu / Hypermercatu
  • Magazzini specializati
  • E-commerce

Per Regione

  • America di u Nordu
  • Europa
  • Asia-Pacificu
  • LAMEA

 

 


Tempu di Postu: 24-Mar-2022
//